Lekker bakjie koffie tante corry
even voor de gene altans dat waren er meer
op rivlestraat 32 het keukenblok uit de keuken
de koei stal in leuke kastjes om de schermen de games nintentdo c64 msx sega radio stereo set
beeld schermen in te zetten
sinclai computertjes met de laser guns tetris en overige jups leuk idee
deels staat er al aan schermen er staan helaas ook een paar grote computers die mogelijk met nog een paar dozen of naar janus kuipers basje kuipers of rivlstraat 17 moeten
er was om een paar dozen gevraagd in die hoek daar voor ik de stapel had afgestapeld was de koffie op het gebak op
en moest die persoon ergens anders heen handig is het niet
kwa idee opbouw voorheen en idee 3 tot 4 mensen zo was hij zo moet hij worden
wat mij betreft maken we hem af doen we dat in dat kippen hok varkens hok wat ik dirk de smit noem ook nog eens
ik was er op me gemak al mee bezig keuken blok ja of nee en het grote spul wat er niet hoort zou handig zijn vast besluit ???
dat kan daar heen en dat keuken blok doen we en de rekken eruit want die hebben we achter het schot of op de zolder nodig
ik zeg de rekken zijn goed zat paar kastejs tv,s stapelen we op
maar heb een vermoeden dat sint en pieten en nog 3 mesnen of meer zeggen doe dat keuken blok maar ???
of we kijken wat beter past keuken blok moet wel vervangen worden ???